POZOR: TYTO WEBOVÉ STRÁNKY NEJSOU OFICIÁLNÍ PREZENTACÍ IMPLEMENTAČNÍHO TÝMU JOIN SOMETHING NEW, ani PREZENTACÍ ZAKLADATELE PROJEKTU !!

Jak pracovat

Chci to zkusit! Co mám udělat, abych měl co nejlepší startovní pozici v okamžiku spuštění projektu a maximalizoval svůj budoucí zisk?
Pokud chcete v okamžiku startu projektu mít připravené dobré základy pro globální expanzi vašeho nového podnikání, je třeba se zaměřit na několik činností. Níže uvádím některé z možných:


· Tvorba první linie:

Každý člověk, kterého přivedete k této příležitosti, bude nadále patřit do Vaši organizace. Všichni lidé, kteří budou přivedeni Vámi přivedeným marketérem, budou taktéž patřit do Vaší organizace a budou tvořit Vaši druhou linii. Tak se tvoří vaše organizace do hloubky bez omezení.

Marketingový plán Vás bude odměňovat provizemi do hloubky 6 linií. Pokud se však kvalifikujete do speciálního programu, budete odměňováni provizemi do celé hloubky organizace. Ujistěte se, že při vaší akviziční kampani propagujete správný link obsahující Vaši jedinečnou přezdívku, kterou jste si zvolili při registraci (www.joinsomethingnew.com/cs/přezdívka).

Pokud registrujete někoho v cizině, použijte registrační stránku v jiném jazyce (příklad: www.joinsomethingnew.com/en/přezdívka, kde "en" značí angličtinu). Seznam dostupných jazyků se rychle rozšiřuje podle lokalit, kde se naše podnikání šíří. Pokud Vám některý jazyk chybí, požadujte jej na info@joinsomethingnew.com


· Koho registrovat:

Dopředu nevíte, kdo bude pro vaši organizaci tím klíčovým člověkem. Nejlépe se proto osvědčuje nesoudit lidi dopředu a věnovat jim čas a péči. Dále nepředjímat, kdo je schopný a kdo neschopný. Lidé se vyberou sami. Proto dejte příležitost každému.

Čas investuji do těch, kteří si jej zaslouží, ne do těch, kteří jej vyžadují. Přesto je možné vysledovat, že jsou skupiny lidí, kteří budou zřejmě v tomto projektu mít výhodu.

Jedná se o lidi s dobrým jménem, kteří u ostatních požívají důvěru. Dále jsou výhodou lidé se zkušenostmi s různými síťovými a MLM strukturami. Ač tento projekt není založen na placení registračních poplatků, jsou některé rysy podobné s existujícími MLM. Můžete se zaměřit na lidi s širokými sítěmi přátel a lidi, kteří se vyznají v internetovém marketingu.

Zamyslete se, zda znáte nějaké studenty, kteří studovali v zahraničí a disponují rozsáhlou skupinou mezinárodních přátel a
kontaktů. Pokud někoho takového znáte, pokuste se jej získat pro tuto příležitost.


· Metody akvizice:

každý marketér volí svoji specifickou strategii s ohledem na své
možnosti, schopnosti a další okolnosti. Proto si dovolím pár inspirací, které se
osvědčují ostatním. Libovolně je modifikujte dle svého uvážení. Neměli byste však v
žádném případě lhát, nebo přibarvovat skutečnost. Vaši marketéři by se pak oprávněně
cítili podvedeni. Nejlépe mi funguje jednoduchá strategie: "Pokud chceš, můžeš se
přidat k novému podnikatelskému projektu www.joinsomethingnew.com/cs/přezdívka,
pokud tě to zaujme zaregistruj se, já ti pošlu bližší informace". Po úspěšné registraci
odešlu novému marketérovi osobní email včetně této přílohy. Zdá se, že někdy méně
informací funguje lépe, než více. S registrací nedůvěřivých lidí, kteří s Vámi hodiny
budou diskutovat a polemizovat raději počkejte na okamžik ostrého spuštění projektu a
nebo je prostě neregistrujte.


· Veřejná událost na facebooku:

vytvořil jsem novou veřejnou událost, na tuto událost jsem pozval všechny
své přátele, kteří mluví daným jazykem. Během 2 hodin se registrovalo 30 lidí. Proto se
tato metoda hodí pro lidi, kteří mají nějaké přátele na Facebooku. Pokud chcete použít
veřejnou událost na Facebooku, nezapomeňte vytvořit svou vlastní, jinak byste
propagovali cizí registrační přezdívku a lidé by se neregistrovali do vaší organizace.
Texty z mé události klidně zkopírujte a upravte dle libosti.
· Vložení krátkého textu do statusu na facebooku: funguje dobře, lidé se často ptají
na podrobnosti.


· Placený inzerát na facebooku

za 10 USD se mi zaregistrovalo přes 20 marketérů.
Jednalo se pro mne do té doby neznámé lidi.
· Rozeslání SMS: Rozeslal jsem přátelům krátkou sms s linkem na registrační stránku a
výzvou k registraci. - funguje dobře.


· Osobní kontakt

mluvím s lidmi o tom že spolupracuji na spuštění projektu k
1.3.2012. Že člověk může investovat pár minut nebo klidně pracovat naplno a že je
možné si přivydělat rozumné peníze. Pokud ho to zajímá, ať se zaregistruje a já mu
pošlu týž den podrobnější informace.


· Oslovení přátel v zahraničí

Oslovím napřímo s tím, že jsme si na ně vzpomněl a že
rozjíždíme nový business na počátku března a že by na něm případně mohli
participovat. Pokud je to zajímá ať se zaregistrují a já jim pošlu podrobnější informace.
Přátelé v zahraničí jsou cesta, jak rozvinout vaše podnikání v jiné zemi. V této zemi
pravděpodobně budete naprosto první nebo mezi prvními.
· Sdílení informací: udržujte Vaši první linii informovanou. Jakmile obdržíte jakékoli
nové informace od svého sponzora, ihned je přeložte a pošlete dále do své sítě.
Detailní přehled o všech členech vaší první linie získáte stažením výpisu databáze po
přihlášení do admin rozhraní zde na stránce.


· Motivace:

Svojí první linii můžete motivovat nejlépe tím, že jí jdete příkladem. Samozřejmě můžete dle vlastního uvážení vypsat kvalifikace pro svoji první linii. Například za X lidí v první linii do data X ode mne dostanete Y. Sdílejte příběhy úspěšných marketérů ve vaší organizaci nebo jinde. Sdílejte know-how a osvědčené postupy, které vám fungují. Například já sděluji novým lidem, že v případě, že se jim podaří do 1.3. získat stovky marketérů v první linii, s vysokou pravděpodobností získají po spuštění projektu značný příjem. A to je pravda.

Vzdělejte sebe a svou první linii: projděte si všechny detaily registračních stránek a administračního rozraní, porozumějte často kladeným otázkám, prostudujte si tento web, zeptejte se svého sponzora na cokoli, čemu nerozumíte. Ujistěte se, že vaše první linie umí všechny kroky duplikačního mechanismu, v opačném případě se Vaše organizace nebude virálně rozšiřovat.